Projevila se na zakoupeném zboží během záruční doby vada? Pro rychlé vyřízení reklamace postupujte podle níže uvedených bodů.
Pokud je zboží bez vady a jen jste změnili názor, využijte možnosti vrácení zboží (v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží) – viz Obchodní podmínky bod 5. odstoupení od kupní smlouvy.

 

Jak reklamovat zboží        

  1. Pečlivě si přečtěte tento řád až do konce
  2. Ujistěte se, zda je zakoupené zboží ještě v záruce, tj. neuplynula doba dva roky od převzetí zboží nebo lhůta pro uplatnění reklamace u výjimek z obecného
  3. Vyplňte reklamační list a přiložte jej ke zboží. Vzor reklamačního listu naleznete pod tímto textem. 
    Stáhnout formulář
  4. Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu.
  5. Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu:
    Bŕezenice 12, 56501 Choceň, Česká republika

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Nebo Reset password