Projevila se na zakoupeném zboží během záruční doby vada? Pro rychlé vyřízení reklamace postupujte podle níže uvedených bodů.
Pokud je zboží bez vady a jen jste změnili názor, využijte možnosti vrácení zboží (v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží) – viz Obchodní podmínky bod 5. odstoupení od kupní smlouvy.
Jak reklamovat zboží
- Pečlivě si přečtěte tento řád až do konce
- Ujistěte se, zda je zakoupené zboží ještě v záruce, tj. neuplynula doba dva roky od převzetí zboží nebo lhůta pro uplatnění reklamace u výjimek z obecného
- Vyplňte reklamační list a přiložte jej ke zboží. Vzor reklamačního listu naleznete pod tímto textem.
Stáhnout formulář - Zboží zabalte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu.
- Zásilku neposílejte na dobírku. Odešlete zásilku na adresu:
Bŕezenice 12, 56501 Choceň, Česká republika